Sunday 19 August 2012

AIR MATA SYAWAL

Hari ni 1syawal,bulan kemenangan tuk semua org islam setelah berpuasa 1bulan dlm bulan ramadhan....namun keriangan hari rayaku berubah.....semenjak dua menjak ni aku xtau knpa aku rasa seolah-olah die cube tuk elak dr aku...mulanye aku rase mungkin die bizi dgn keje2 assgment die,tapi ntahla hati aku rase macam aku ada buat salah yg besar kat die...
hari ni aku cube kol die berkali-kali,tp die langsung xangkat,mungkin die marah kat aku sbb 2kali die kol aku xangkat...tp aku bukan sengaja xangkat,bateri aku low,lgpun hari ni hari raye,aku bizi sgt,sampai xsempat cas fon......namun bukan hari ni aku rase die cube elakkan dr aku...kdg2 aku rase mrh jugak bile tngok pic die ngan pompuan lain,tp aku phm tu sume kwn die..tetapi kdg2 aku terfikir jugak mane ada laki yg sanggup menunggu pompuan yg jauh dr diri die,yg belum tentu jd hak die,...pepatah ada kata pasir dipantai un berubah,inikan manusia....
aku redha apa yg bakal mendatang...tp aku just mengharap kalo die xsudi,aku mintak die terus terang jew...tp selagi aku bole setia pada die,n sayang pd die...aku tunggu...tp aku terima apa un keputusan die....
tp aku harap ni sume hanyalh perasaan aku saje....
awk....i,m say sory if i make u feel sad,angry o not comfortable with me...

No comments:

Post a Comment